ΞΕΜΑΡΜΑΡΩΝΕΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ: ΚΗΡΥΣΣΩ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟ ΑΘΗΝΟ - ΠΕΙΡΑΪΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ!


  Άστραψε και βρόντηξε ο ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ κατά του Αθηνο - Πειραϊκού κατεστημένου, που επηρεάζει παρασκηνιακά τόσα χρόνια τις αποφάσεις, τις συνειδήσεις, τις εφημερίδες, την ίδια την ναυαγισμένη Ελλάδα!

  Στην συνάντηση των ιδιοκτητών ομάδων της Σούπερ Λιγκ, ο Ιβάν (Ιωάννης) Σαββίδης, φάνηκε οργισμένος από τη σαπίλα του ελληνικού ποδοσφαίρου και τον άθλιο πόλεμο εναντίον του, που κάποιοι έφτασαν να τον ονομάζουν "φιλοξενούμενο" στην Ελλάδα που λατρεύει, ενώ μέσα στη συνάντηση, αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού αμφισβήτησε ευθέως το αν είναι Έλληνας, σύμφωνα με ΜΜΕ:

Θ. Γιαννίκος: "Γιατί είσαι Έλληνας;"

Ιβάν Σαββίδης: "Σήκω φύγε από εδώ. Δεν είσαι ιδιοκτήτης. Σήκω φύγε από μπροστά μου"!



 Μετά από αυτά ο Ιωάννης (Ιβάν) Σαββίδης ξεμαρμάρωσε και τα "πήρε" κυριολεκτικά στο κεφάλι δηλώνοντας πως κηρύσσει πόλεμο στον πόλεμο που του κάνουν και τονίζοντας πως είναι περήφανος που είναι Έλληνας του Πόντου, από την ηρωική και απροσκύνητη Σάντα:

Ιβάν Σαββίδης: "Ο διαιτητής μας κοροϊδεύει. Τον πληρώνουμε για να μας κοροϊδεύει. Δεν αλλάζω την θέση μου ακόμη και αν η Τούμπα κλείσει για εμένα. Δεν στεναχωριέμαι για όσα είμαι συνδεδεμένος με την Τούμπα. Δεν έχω κάνει κάτι για το οποίο θα πρέπει να ντρέπομαι. Το κράτος απέκτησε έναν επενδυτή αλλά και αυτό θα πρέπει να το σκεφτώ. Είμαι Πόντιος, περήφανος Πόντιος αλλά σήμερα θα λέω πως είμαι Ρωσοπόντιος. Κανείς δεν θα μου λέει πως είμαι φιλοξενούμενος. Θα πάμε στα δικαστήρια. Θα απαιτήσω από το κράτος να προστατεύει τους τίμιους και καθαρούς υπηκόους. Δίνω μεγάλη αξία στο διαβατήριο που είναι στην τσέπη μου. Αν το κράτος μου το έδωσε ως φιλοξενούμενο ας το πάρει πίσω. Μου κήρυξαν πόλεμο και θα μπω σε αυτόν τον πόλεμο. Ο ΠΑΟΚ θα βγει νικητής"!

  Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
   Το υπό ίδρυση Μακεδονικό Κόμμα, επισημαίνει εδώ και καιρό, ότι μόνο μια κίνηση μπορεί να σώσει και το ποδόσφαιρο και τον αθλητισμό και την παιδεία των φιλάθλων και την Μακεδονία μας που θέλουν να ξεπουλήσουν όσο όσο και την ίδια την καημένη την Ελλάδα, που είναι δέσμια εδώ και δεκαετίες του αθηνο-πειραϊκού κατεστημένου (εξαιρείται η ΑΕΚ και ο τιμημένος δικέφαλός της), που μας έχει φέρει σε τραγικές συνέπειες "πελοποννησιακού πολέμου" και τώρα ετοιμάζει Νέο Κόμμα για να πάρει επίσημα και την διακυβέρνηση της χώρας! Αλλά η δική μας απάντηση είναι μία:

   Η ανάδυση του ήλιου των Μακεδόνων! Η δημιουργία του Μακεδονικού Κόμματος, που θα συμπυκνώσει όλη την υψηλή δύναμη του έθνους, με το καθαρό οξυγόνο του ελληνικού βορρά και την ευωδιά του Αγίου Όρους, με την αλεξάνδρεια πανελλαδική εκστρατεία όλων μαζί ενωμένων των Ελλήνων, κατά των προβλημάτων, της διαφθοράς, της σαπίλας, των κυκλωμάτων, της φονικής λιτότητας, της τουρκικής επιθετικότητας και της σκοπιανικής παραχάραξης! Κατά της χρόνιας αθηνο-πειραϊκής διοίκησης, που έφτασε στο σημείο να διαγράφει τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού, τα θρυλικά κατορθώματα και την ελληνικότητα και μοναδικότητα της Μακεδονίας και του Μεγάλου Αλεξάνδρου! Αλλά ως εδώ!
   Τα γήπεδά μας είναι τα κάστρα μας! Η Ελλάδα αξίζει το καλύτερο! Αξίζει και πάλι την ηγεσία των Μακεδόνων! Αξίζει να ανέβει και πάλι ψηλά σαν δικέφαλος αετός! Σαν καλπασμός του Αλέξανδρου!
  Τώρα είναι η ώρα! Οι νόμοι μας θα αλλάξουν την χώρα! Οι σάρισσές μας θα αλλάξουν τον κόσμο!

 ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ*
η μεγάλη δύναμη του Ελληνισμού
Ακολουθήστε μας:
Blog     facebook    twitter    Google+     You Tube

\
*υπό ίδρυση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Pages

Copyright © 2016 - | Macedonians.gr